Strona główna | Rekrutacja na studia

Rekrutacja na studia

WARUNKI REKRUTACJI

Przyjęcia kandydatów na studia w Mazowieckiej Uczelni Medycznej odbywają się bez egzaminów wstępnych. O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń i komplet dokumentów.

Proces rekrutacji na studia wygląda następująco:

1. Zakładanie konta w systemie rejestracji elektronicznej kandydatów na studia w MUM.

  • Wirtualny dziekanat -> Rekrutacja ->Rejestracja
  • Po zarejestrowaniu na podany przez Państwo adres e-mail zostaną wysłane dane do logowania w Panelu rekrutacyjnym.
2. W panelu rekrutacyjnym należy wypełnić dane osobowe i ankietę kierunkową.

Istnieje możliwość rejestracji na więcej niż jeden kierunek.

Aby zakończyć proces rekrutacji w Panelu rekrutacyjnym należy załączyć następujące dokumenty:

Studia jednolite magisterskie fizjoterapia

Załączane pliki muszą mieć odpowiednie nazwy.

  • *skan świadectwa dojrzałości. Nazwa pliku: sw_dojrz
  • *skan świadectwa ukończenia szkoły średniej (wszystkie strony) – w przypadku „nowej matury”Nazwa pliku: sw_uksz
  • *aktualne zdjęcie (format jak do dowodu osobistego). Dopuszczalny rozmiar pliku – 50KB. Maksymalne wymiary zdjęcia to 236x295mm. Nazwa pliku: NazwiskoImię_foto
  • orzeczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do podjęcia studiów (ważne 3 m-ce) – wydane przez lekarza medycyny pracy. W plikach do pobrania znajduje się załącznik ze skierowaniem. Orzeczenie lekarskie w oryginale może być dostarczone najwyżej do 30 października. Nazwa pliku: orzecz_lek
  • orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, wydane przez uprawniony organ (dot. osób niepełnosprawnych). Nazwa pliku: orzecz_niep

Dodatkowo osoby, które posiadają tytuł technika fizjoterapii, proszone są o dostarczenie:

  • kserokopii dyplomu technika fizjoterapii. Nazwa pliku: dyplom_techfiz

*- dokumenty obowiązkowe

Studia II stopnia kierunek pielęgniarstwo

Załączane pliki muszą mieć odpowiednie nazwy.

  • *skan dyplomu Nazwa pliku: dyplom_lic
  • *skan suplementu do dyplomu Nazwa pliku: sup_lic (wszystkie strony)
  • *aktualne zdjęcie (format jak do dowodu osobistego). Dopuszczalny rozmiar pliku – 50KB. Maksymalne wymiary zdjęcia to 236x295mm. Nazwa pliku: NazwiskoImię_foto
  • orzeczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do podjęcia studiów (ważne 3 m-ce) – wydane przez lekarza medycyny pracy. W plikach do pobrania znajduje się załącznik ze skierowaniem. Orzeczenie lekarskie w oryginale może być dostarczone najpóźniej do 30 października. Nazwa pliku: orzecz_lek
  • orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, wydane przez uprawniony organ (dot. osób niepełnosprawnych). Nazwa pliku: orzecz_niep

*- dokumenty obowiązkowe

Studia I stopnia pielęgniarstwo/położnictwo

Załączane pliki muszą mieć odpowiednie nazwy.

  • *skan świadectwa dojrzałości. Nazwa pliku: sw_dojrz
  • *skan świadectwa ukończenia szkoły średniej (wszystkie strony) – w przypadku „nowej matury”Nazwa pliku: sw_uksz
  • *aktualne zdjęcie (format jak do dowodu osobistego). Dopuszczalny rozmiar pliku – 50KB. Maksymalne wymiary zdjęcia to 236x295mm. Nazwa pliku: NazwiskoImię_foto
  • orzeczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do podjęcia studiów (ważne 3 m-ce) – wydane przez lekarza medycyny pracy. W plikach do pobrania znajduje się załącznik ze skierowaniem. Orzeczenie lekarskie w oryginale może być dostarczone najwyżej do 30 października. Nazwa pliku: orzecz_lek
  • orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, wydane przez uprawniony organ (dot. osób niepełnosprawnych). Nazwa pliku: orzecz_niep

*- dokumenty obowiązkowe

Cudzoziemcy podejmujący naukę w naszej Uczelni, zobowiązani są do złożenia:

  • *świadectwa maturalnego uzyskanego za granicą, zalegalizowanego lub opatrzonego apostille;
  • *tłumaczenia na język polski wszystkich dokumentów, na podstawie których odbywa się rekrutacja;
  • *potwierdzenia legalizacji pobytu na terytorium Polski (paszport + karta_pobytu/karta_polaka/wiza)
  • certyfikatu znajomości języka polskiego wydanego przez Państwową Komisję Poświadczania Znajomości Języka Polskiego jako Obcego. Certyfikat może być zastąpiony poświadczeniem ukończenia rocznego kursu przygotowawczego do podjęcia nauki w języku polskim w jednostkach wyznaczonych przez ministra właściwego do spraw szkolnictwa wyższego lub potwierdzeniem MUM, że przygotowanie oraz stopień znajomości języka polskiego pozwalają na podjęcie studiów w języku polskim.

*- dokumenty obowiązkowe

3. Kliknięcie przycisku ZAKOŃCZ

Powoduje przesłanie danych i dokumentów do weryfikacji przez pracownika ds. Rekrutacji.

4. Po zatwierdzeniu wszystkich dokumentów

Zostanie wygenerowana opłata rekrutacyjna i wpisowa.
W wiadomości mailowej otrzymacie Państwo informację o zmianie statusu rekrutacji.

Opłata rekrutacyjna: 50 zł

Opłata wpisowa:

  • maj-czerwiec / grudzień – 0,00 zł.
  • lipiec-sierpień / styczeń – 100,00 zł.
  • wrzesień / luty – 200,00 zł.

Wysokość opłaty wpisowej zależy od miesiąca, w którym kandydat przesłał wszystkie wymagane dokumenty. Dla maturzystów 2021 będzie się liczył miesiąc, w którym wypełniona została ankieta kierunkowa.

5. Po uregulowaniu ww. opłat

W kolejnej wiadomości otrzymacie Państwo zaproszenie na uczelnię. Należy się zgłosić z kompletem oryginalnych dokumentów w celu potwierdzenia ich zgodności z materiałami przesłanymi przez panel rekrutacyjny oraz podpisać umowę o warunkach studiowania w Mazowieckiej Uczelni Medycznej.

Oprócz kompletu oryginałów dokumentów należy złożyć komplet odpowiednich kserokopii oraz dwa zdjęcia – 35x45mm (format do dowodu osobistego, wykonane nie później niż 6 miesięcy)

MAZOWIECKA UCZELNIA MEDYCZNA

Biuro Rekrutacji pok. 501, V piętro
ul. Okopowa 59
01-043 Warszawa

GODZINY PRACY BIURA REKRUTACJI:

poniedziałek – piątek: 8:00-16:00
662 219 104
rekrutacja@mum.edu.pl

Aplikuj Teraz!

Uczelnia może wydłużyć lub skrócić termin naboru na dany semestr, w zależności od ustalonego limitu miejsc.

MUM_logo_biale

Subskrybuj Newsletter

Bądź na bieżąco z najnowszymi informacjami z życia Uczelni.

Zostałeś Subskrybentem naszego Newslettera

Skip to content