Strona główna | Rekrutacja

Rekrutacja

Warunki Rekrutacji

Przyjęcia kandydatów na studia w Mazowieckiej Uczelni Medycznej odbywają się bez egzaminów wstępnych. O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń i komplet dokumentów.

Proces rekrutacji na studia:

  1. Zakładanie konta w systemie rejestracji elektronicznej kandydatów na studia w MUM.
  1. W panelu rekrutacyjnym należy wypełnić dane osobowe i załączyć dokumenty rekrutacyjne. Po zatwierdzeniu dokumentów przez pracownika działu rekrutacji zostanie wygenerowana opłata rekrutacyjna i wpisowa. W wiadomości mailowej(zarówno w systemie) otrzymacie Państwo informację o zmianie statusu rekrutacji.

Opłata rekrutacyjna: 50 zł

Opłata wpisowa:

  • maj-czerwiec / grudzień – 0,00 zł.
  • lipiec-sierpień / styczeń – 100,00 zł.
  • wrzesień / luty – 200,00 zł.

Wysokość opłaty wpisowej zależy od miesiąca, w którym kandydat przesłał wszystkie wymagane dokumenty. Dla maturzystów 2022 roku będzie się liczył miesiąc, w którym wypełniona została ankieta osobowa i dokonany został wybór kierunku.

  1. Po uregulowaniu ww. opłat

Należy się zgłosić z kompletem oryginalnych dokumentów w celu potwierdzenia ich zgodności z materiałami przesłanymi przez panel rekrutacyjny oraz podpisać umowę o warunkach studiowania w Mazowieckiej Uczelni Medycznej.

Oprócz kompletu oryginałów dokumentów należy złożyć komplet odpowiednich kserokopii oraz dwa zdjęcia – 35x45mm (format do dowodu osobistego, wykonane nie później niż 6 miesięcy)

Niezbędne dokumenty:

Studia jednolite magisterskie fizjoterapia

Załączane pliki muszą mieć odpowiednie nazwy.

  • *skan świadectwa dojrzałości. Nazwa pliku: sw_dojrz
  • *skan świadectwa ukończenia szkoły średniej (wszystkie strony) – w przypadku „nowej matury”Nazwa pliku: sw_uksz
  • *aktualne zdjęcie (format jak do dowodu osobistego). Dopuszczalny rozmiar pliku – 50KB. Maksymalne wymiary zdjęcia to 236x295mm. Nazwa pliku: NazwiskoImię_foto
  • orzeczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do podjęcia studiów (ważne 3 m-ce) – wydane przez lekarza medycyny pracy. W plikach do pobrania znajduje się załącznik ze skierowaniem. Orzeczenie lekarskie w oryginale może być dostarczone najwyżej do 30 października. Nazwa pliku: orzecz_lek
  • orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, wydane przez uprawniony organ (dot. osób niepełnosprawnych). Nazwa pliku: orzecz_niep

Dodatkowo osoby, które posiadają tytuł technika fizjoterapii, proszone są o dostarczenie:

  • kserokopii dyplomu technika fizjoterapii. Nazwa pliku: dyplom_techfiz

*- dokumenty obowiązkowe

Studia II stopnia kierunek pielęgniarstwo

Załączane pliki muszą mieć odpowiednie nazwy.

  • *skan dyplomu Nazwa pliku: dyplom_lic
  • *skan suplementu do dyplomu Nazwa pliku: sup_lic (wszystkie strony)
  • *aktualne zdjęcie (format jak do dowodu osobistego). Dopuszczalny rozmiar pliku – 50KB. Maksymalne wymiary zdjęcia to 236x295mm. Nazwa pliku: NazwiskoImię_foto
  • orzeczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do podjęcia studiów (ważne 3 m-ce) – wydane przez lekarza medycyny pracy. W plikach do pobrania znajduje się załącznik ze skierowaniem. Orzeczenie lekarskie w oryginale może być dostarczone najpóźniej do 30 października. Nazwa pliku: orzecz_lek
  • orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, wydane przez uprawniony organ (dot. osób niepełnosprawnych). Nazwa pliku: orzecz_niep

*- dokumenty obowiązkowe

Studia I stopnia pielęgniarstwo/położnictwo

Załączane pliki muszą mieć odpowiednie nazwy.

  • *skan świadectwa dojrzałości. Nazwa pliku: sw_dojrz
  • *skan świadectwa ukończenia szkoły średniej (wszystkie strony) – w przypadku „nowej matury”Nazwa pliku: sw_uksz
  • *aktualne zdjęcie (format jak do dowodu osobistego). Dopuszczalny rozmiar pliku – 50KB. Maksymalne wymiary zdjęcia to 236x295mm. Nazwa pliku: NazwiskoImię_foto
  • orzeczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do podjęcia studiów (ważne 3 m-ce) – wydane przez lekarza medycyny pracy. W plikach do pobrania znajduje się załącznik ze skierowaniem. Orzeczenie lekarskie w oryginale może być dostarczone najwyżej do 30 października. Nazwa pliku: orzecz_lek
  • orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, wydane przez uprawniony organ (dot. osób niepełnosprawnych). Nazwa pliku: orzecz_niep

*- dokumenty obowiązkowe

Studia I stopnia optometria

Załączane pliki muszą mieć odpowiednie nazwy.

  • *skan świadectwa dojrzałości. Nazwa pliku: sw_dojrz
  • *skan świadectwa ukończenia szkoły średniej (wszystkie strony) – w przypadku „nowej matury”Nazwa pliku: sw_uksz
  • *aktualne zdjęcie (format jak do dowodu osobistego). Dopuszczalny rozmiar pliku – 50KB. Maksymalne wymiary zdjęcia to 236x295mm. Nazwa pliku: NazwiskoImię_foto
  • orzeczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do podjęcia studiów (ważne 3 m-ce) – wydane przez lekarza medycyny pracy. W plikach do pobrania znajduje się załącznik ze skierowaniem. Orzeczenie lekarskie w oryginale może być dostarczone najwyżej do 30 października. Nazwa pliku: orzecz_lek
  • orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, wydane przez uprawniony organ (dot. osób niepełnosprawnych). Nazwa pliku: orzecz_niep

    *- dokumenty obowiązkowe

    Cudzoziemcy podejmujący naukę w naszej Uczelni, zobowiązani są do złożenia:

    • *świadectwa maturalnego uzyskanego za granicą, zalegalizowanego lub opatrzonego apostille;
    • *tłumaczenia na język polski wszystkich dokumentów, na podstawie których odbywa się rekrutacja;
    • *potwierdzenia legalizacji pobytu na terytorium Polski (paszport + karta_pobytu/karta_polaka/wiza)
    • certyfikatu znajomości języka polskiego wydanego przez Państwową Komisję Poświadczania Znajomości Języka Polskiego jako Obcego. Certyfikat może być zastąpiony poświadczeniem ukończenia rocznego kursu przygotowawczego do podjęcia nauki w języku polskim w jednostkach wyznaczonych przez ministra właściwego do spraw szkolnictwa wyższego lub potwierdzeniem MUM, że przygotowanie oraz stopień znajomości języka polskiego pozwalają na podjęcie studiów w języku polskim.

    *- dokumenty obowiązkowe

    MAZOWIECKA UCZELNIA MEDYCZNA

    Biuro Rekrutacji pok. 101, I piętro
    ul. Okopowa 59
    01-043 Warszawa

    GODZINY PRACY BIURA REKRUTACJI:
    Poniedziałek: 08:00 – 14:00
    Wtorek: 08:00 – 16:00
    Środa: 08:00 – 18:00
    Czwartek: 08:00 – 16:00
    Piątek: 08:00 – 16:00
    tel. 22 243 73 37  wew. 1
    rekrutacja@mum.edu.pl

    Aplikuj Teraz!

    Uczelnia może wydłużyć lub skrócić termin naboru na dany semestr, w zależności od ustalonego limitu miejsc.

    Skip to content